torsdag

mooorning! sov hos filip igår så gick hem imorse och då äre värdens storm!? kom inte ens upp för backen hem för motvinden.. haha!
har nyss försökt bakat maränger men de gick åt helvete så slängde smeten och stekte bacon å gjorde makaroner istället :)
nu ska jag ta och gå en liten prommis och sen ta en dusch & efter det väntar stääädning, suck: (
men sen ska jag nog hem till moa och jäääsa lite : )

är ju ledig idag & imorron hihi och vet ni!? går bara 15 dagar i skolan innan sommarlovet, hur underbart!? vi har ju lov, är lediga massor av dagar och går bara i skolan 2 dagar i veckan fram tills sommarn och på måndag börjar min prao.. hoppas på att det blir bra där iallafall.. haha

men nu ska jag draa mig, poussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0